[GNOME-TR] Kendimi Tanıtma

Mail listesinden gelen e-postada kendimi tanıtmam istendiğinden bu e-postayı gönderdim.
Adım Erdem. Yeni bir PopOS ve dolayısıyla yeni bir GNOME kullanıcısı olarak aranıza katılıyorum. Daha önceden farklı dağıtımlar ile tecrübelerim olmuştu fakat yine de Linux konusunda çok bilgimin olduğunu söyleyemem. Ayrıca daha önceden sistemim GNOME, KDE gibi masaüstü ortamlarını kullanmaya pek elverişli olmadığından hep XFCE, LXDE, LXQt gibi masaüstü ortamlarını kullandım. GNOME masaüstünü kullanmaya başladığımda çok fazla bir şekilde hissedilmese de Türkçe çeviri konusunda ufak tefek eksiklikler olduğunu fark ettim ve sonuçta bu da bir açık kaynak projesi olduğundan, ben de en azından çeviri yaparak katkıda bulunabilirim diye düşündüm (açık kaynak yazılımlar konusundaki tutumum, topluluğun da katkıda bulunmasıyla daha da iyileşebilecekleri yönünde, eğer düşüncem yanlış ise kusuruma bakmayın).
Aynı zamanda yanlış anlamadıysam, GNOME çevirilerine başlamak için takım lideriyle iletişime geçerek takıma alınmam gerekiyor. Bunu en kısa zamanda yapacağım.
GNOME topluluğunun bir parçası olmaktan gurur duyuyor, hepinize keyifli çalışmalar diliyorum.

-Erdem