[GNOME-TR] GUADEC 19 Türkiye Adaylığı Hakkında

Merhabalar,

Daha önce bu konuda bir e-posta atmış ve görüş istemiştim.[0] Çağrıya
cevap veren gönüllülerden oluşan bir ekip oluşturduk. (Ekipte hala boş
yer var.) Şu anda bir yandan başvurumuzu hazırlıyor, bir yandan da
konferans yeri ayarlamaya ve destekçi(ler) bulmaya çalışıyoruz.
(İstanbul ya da Ankara) Konferans için şimdilik belirlediğimiz tarih 5
- 10 Temmuz 2019. (Sonradan değişebilir.)

[0] https://mail.gnome.org/archives/gnome-turk/2018-June/msg00000.html

Bu konularda ya da yardım edebileceğinizi düşündüğünüz başka konularda
yardım etmek isterseniz, bu e-postayı yanıtlayarak ya da doğrudan bana
bir e-posta yazarak bilgi verebilirsiniz. İletinizde kısaca
kendinizden bahsedip aşağıdaki sorunun cevabıyla birlikte, neler
yapabileceğinizi de yazarsanız çok makbule geçer.

Konferans tarihinde Ankara ya da İstanbul'da olmak ve konferans
hazırlıkları için yıl boyu düzenli olarak zaman ayırmak (konferans
tarihi yaklaştıkça artan bir sıklıkta) sizin için uygun mu?

Sevgiler,
Muhammet