Re: [GNOME-TR] gnome.org.tr yayından düşmüş

Merhaba hocam mail list e erişebildiğinize göre muhtemelen l10n e üye olmuşsunuzdur zaten ama ben yinede belirtmiş olayım."https://l10n.gnome.org/teams/tr/" buradan türkçe çeviri takımındaki translator, reviewer , commiter  ve coordinator pozisyonlarında kimlerin bulundugunu ve bu kişilerin iletişim bilgilerini bulabilirisniz.