Re: [GNOME-TR] çeviri modülüğnü yükle

Merhabalar,

Çeviri güncellemelerinizin depoya girmesini kastediyorsanız, zaten gerektiği şekilde dosyanızı yüklemişsiniz. Sonrasında sizin bir şey yapmanız gerekmiyor. Çeviriler gönüllü birdenetçi tarafından incelendikten sonra git deposuna girecek ya da hatalar varsa düzeltme isteğiyle size geri dönecektir.

Ellerinize sağlık, iyi çalışmalar. :)
--
Saygılarımla,
Muhammet Kara