Re: [GNOME-TR] Katılma isteği

26 Eylül 2015 17:39 tarihinde Akın Ömeroğlu <akin omeroglu linuxera com> yazdı:
Selamlar,

Merhaba,

İsmim Akın Ömeroğlu ve bu e-postayı Gnome çevirilerine destek olma isteğim nedeniyle yazıyorum. Henüz tanışmadığım liste üyeleri için kısaca kendimi tanıtmam gerekirse 2006 yılından bu yana özgür yazılımlarla ilgileniyorum ve düzenli bir Linux kullanıcısıyım. O tarihten bu yana da gerek iş yaşantım gerekse özel ilgim nedeniyle özgür yazılım projelerinin içinde olmaya çalıştım.

Uzunca bir süre KDE çevirileri ile ilgilendim ve şu anda bir kaç projeyi çevirme çalışmasına devam ediyorum. İş gereği hemen hemen üç yıldır Gnome kullanıyorum ve her ne kadar çevirilerin çoğu şu ana kadar tamamlanmış olsa bile destek olabileceğim kısımlar için yardımcı olmak isterim. Sanıyorum çeviri için transifex kullanıyorsunuz. Burada çeviri için takıma katılma isteğini de akinomeroglu kullanıcı adıyla gönderdim.

Aramıza hoşgeldiniz! Çeviri çalışmalarımıza transifex üzerinden katkıda bulunabilirsiniz. Ayrıca l10n.gnome.org üzerindeki sayfamızdan da dosyaları üzerinize alarak çevirebilirsiniz. Transifex çeviri takımımıza katılma isteğinizi onayladım bile. :)

Son bir not ileteyim. Bu e-posta listesine liste sayfasının Türkçe halinden katılmak mümkün değil zira sayfa çevrildikten sonra sayfanın aslına katılım için bir captcha girilmesi zorunlu hale getirilmiş. Şablonun Türkçe halinde bu kısım olmadığı formu doldurduktan sonra invalid captcha hatası alıyorum. Sayfa şablonunu İngilizce yapınca captcha sorunsuz görüntüleniyor ve katılım sağlanabiliyor.

Bilgilendirme için çok teşekkürler. Hatayı en kısa sürede düzeltmeye çalışacağım.

Görüşmek üzere,

--
Akın Ömeroğlu <akin omeroglu linuxera com>