[GNOME-TR] Merhaba!

Merhaba. Aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum. Kendimi kısaca
tanıtayım. Belki İnternet ve GNU Linux alanında kullandığım
"tarakbumba" rumuzum ile beni tanımaktasınız. 2004 yılından beri GNU
Linux dağıtımları ve uygulamalarının çevirileri ile uğraşmaktayım.
Mandriva Linux, Mageia Linux ve Arch Linux dağıtımlarının
çevirilerini, aMule, Transifex v.b. bir kaç uygulamanın çevirisini
yapmaktayım. Ayrıca, Mageia GNU Linux geliştirici ekibinde paketleyici
olarak da yer almaktayım.

Gnome Türkiye ekibine 4 yaşındaki kızım için bulunmaz bir nimet
olduğunu düşündüğüm Gcompris uygulamalar setini daha da
Türkçeleştirmek amacıyla katılıyorum. Umarım bu amacıma da yakın
zamanda ulaşabilirim.

Üyelik sürecinde rastladığım bir hatayı da burada paylaşayım.
Gnome-turk e-posta listesine üyelik işlemlerinde "Türkçe" arayüzü
kullandığımda, e-posta adresi, isim ve şifre kaydı altında olması
gereken "captcha" görüntülenmiyor. Oysa "ABD İngilizcesi" arayüzünde
captcha görüntüleniyor ve üyelik kaydı yapılabiliyor. Bu sorunun
sanıyorum GNOME web ekibine bildirilmesi gerekli. Kullandığım işletim
sistemi Mageia 4, web tarayıcım Firefox ESR 24,6,0

Sevgi ve saygılarımla.