Re: [GNOME-TR] çeviriye nasıl başlanılır?

Merhabalar,

Hoş geldiniz. :)

Çeviri dosyasını buradan[0] indirip, tekrar şu sayfa[1] üzerinden siteye yükleyebilirsiniz. Çeviri düzeni ve iş akışımız hakkında ayrıntılı bilgi için web sitemizdeki[2] belgelere[3] başvurabilirsiniz.

Herhangi bir noktada takılır ya da bir şey sormak/danışmak isterseniz e-posta listemize ya da doğrudan bana e-posta atarak yardım isteyebilirsiniz.

Kolay gelsin.

--
Saygılarımla,
Muhammet Kara