Re: [GNOME-TR] Gnome.org.tr'nin Durumu Hakkınd a

Daha önce sunucu lkd adresine bir konuda yazmış ama er ya da geç hiçbir cevap alamamıştım. O yüzden bu kez trac'da bildirim açmayı tercih ettim. [0] Siz de bir hatırlatırsanız iyi olabilir. Şimdiden teşekkürler.

[0] https://uye.lkd.org.tr/trac/ticket/1897

--
İyi çalışmalar,
Muhammet

--
Saygılarımla,
Muhammet Kara

16 Nisan 2013 17:14 tarihinde Doruk Fisek <dfisek fisek com tr> yazdı:
Sat, 13 Apr 2013 18:08:05 +0300, Muhammet Kara <muhammet k gmail com> :

> Web sitemiz (www.gnome.org.tr) yaklaşık bir yıldır LKD sunucularında
> barındılıyor. Bir süredir de web sitemize maalesef erişilemiyor. Sorun
> sunucu kaynaklı gibi görünüyor ama LKD'ye bildirmemizin üzerinden
> neredeyse üç hafta geçmesine rağmen henüz bir gelişme yok. Topluluk
> web sitemizi LKD'den başka bir yere -bir sorun olduğunda kolayca
> müdahele edebileceğimiz bir yere- mi taşısak diye düşünmeye başladım.
> Siz ne dersiniz?
> (Bu arada, web sitemizin bakım sorumluluğunu üstlenecek bir gönüllüye
> de hala ihtiyacımız var.)

5-6 Nisan'da Özgür Yazılım ve Linux Günleri 2013 vardı, onun
hazırlıkları ve yoğunluğu arasında e-postanız büyük olasılıkla gözden
kaçmıştır.

Ben ilgili kişilere hatırlatayım durumu ve aciliyetini.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr