Re: [GNOME-TR] Merhaba

Merhaba,
Modeminiz otomatik ip mi veriyor?
Kullandığınız dağıtım hangisi?

iyi çalışmalar.

17 Şubat 2011 15:01 tarihinde ahmet cakir <ahmetcakir1907 hotmail com> yazdı:
Merhaba,Linux işletim sistemini dün kullanmaya başladım.Kablosuz modem ile internet bağlantımı gerçekleştirdim.Masaüstünde internete bağlısınız demekle birlikte,hiçbir siteye bağlantı yapamamaktayım.Daha önce aynı modem ile (windows kullanırken) bağlantıda bir sorun olmamamktaydı.Acaba modem ayarlarında bir değişiklik mi yapmam gerekmekte.

Teşekkürler.