Re: [GNOME-TR] gedit

Şimdiden kolay gelsin. Ama bu gece saat 23:59, sınırdır. Yani o
dakikada çeviriler paketlenmeyecek. O dakikada hepsi bitmiş olacak.
Bazıları dünden paketlenmiştir bile. Tabii ki fazla çeviri göz
çıkarmaz. :) GNOME 3.01 birkaç haftaya kadar çıkar diyorlar. (Bir de,
gediti almasanız  daha iyi olur, çünkü o dosyanın son gönderilen
sürümünde sorun olduğu için depodan geri döndürülecek. Ondan sonra
güncellemek daha iyi olur.)

İyi çalışmalar.
--
Saygılarımla,