Re: [GNOME-TR] GNOME Turkiye - Ubuntu Ceviri Takimi Toplantisi

Çok iyi olur. Açıkçası ben Gnome veya Ubuntu çevirileri ile
çalışmıyorum. Gnome çevirileri defterini bundan aylar önce yaptığım
gtranslator çevirisinin bu e-posta listesine gönderdiğim ve hiç
kimsenin ilgilenmeyip gnome svn deposuna gönderilmediği veya varsa
hataların gözden geçirilip bana geri dönülmediği gün; Ubuntu
çevirilerini ise bir başka dağıtıma geçtiğim gün bırakmıştım. Ancak
böyle bir işbirliğinin çok iyi olacağını düşünüyorum. Gnome çevirileri
için Ubuntu Türkiye çevirmenlerinden daha iyi bir destek olamaz.
Umarım uyuşma olur ve zaten iyi olan gnome çevirileri daha da iyi
olur.

Atilla ÖNTAŞ -tarakbumba
Mandriva Linux Çevirmeni
Mandriva Türkiye Topluluğu Yöneticisi

HAMİŞ: Henüz daha GNOME-2.30.1 de işlem çubuğunda xxx saniye sol
ibaresi var. Bu sorun düzeltilmemiş miydi?