Re: [GNOME-TR] Selamlar

2009/5/19 Hasan YILMAZ <iletisim hasanyilmaz net>:
> Merhaba,

Merhaba,

> Bir süredir Ubuntu'da çeviri çalışmalarına katkıda bulunuyorum. Ancak işin
> kaynağı burası olduğundan Gnome'un ve ek uygulamalarının da Türkçeleşmesine
> destek vermeyi düşünüyorum.

Hoşgeldin. GNOME çevirilerinde bize yardımcı olmandan mutluluk duyarız.

> Bir soruyla işe başlayayım. Banshee programını çevirmiştim. Çeviriyi ayırıp
> çeviri dosyasını geri yükledim. Bu noktada birinin onayı mı gerekli, orada
> Türkçeleştiğini görene kadar neler olup bitecek?
>
> http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/po/tr
>
> --
> Hasan Yılmaz

Bu konuda http://www.gnome.org.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=36
adresindeki yazıya göz atmanı tavsiye ederim. Kısaca, bu aşamadan
sonra l10n.gnome.org adresine gönderdiğin çevirinin gözden geçirilip
git deposuna gönderilmesi kalıyor. Git deposuna gönderildikten çok
kısa bir süre sonra paketin çevrilmiş olup olmadığı l10n.gnome.org
adresindeki çeviri sistemine yansıyor.

Kolay gelsin.