Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?=C3=A7eviri?=

2009/2/23 Sinan Dalgıç <dalgicsinan gmail com>:
> arkadaşlar kusura bakmayın fazla soru soruyorum.
> çeviri yüklerken bu hatayı veriyor."po file does not pass 'msgfmt -vc'.
> Please correct the file and try again."  ayrıca son kontroldeki "msgfmt -c
> -v --check-accelerators=_" bu komutu nereye yazacağımı şaşırdım yardım
> edebilir misiniz?

"po file does not pass 'msgfmt -vc' hatası çevirinizin hatalı olduğunu
österiyor. Bunun birkaç sebebi olabilir ama bu hatayı aldığınız yerde
hatanın nerden kaynaklandığını da gösteriyor olması lazım. Bu komutu
komut satırından çalıştırabilirsiniz. gnome-terminal içinden msgfmt -c
 -v --check-accelerators=_ komutunu çalıştırarak çevirinizi
denetleyebilirsiniz. po dosyanızın adını da parametre olarak
eklemelisiniz.