Re: [GNOME-TR] Ceviriler

Ceviriler ile ilgili bilmeniz gereken teknik her sey su belgede mevcut:

http://www.gnome.org.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=51

Ceviri yapmadan once bu belgeyi gozden gecirmenizi tavsiye ediyorum.

Temel olarak yapmaniz gereken sey bir ceviri programi edinmek (ornegin
gtranslator), daha sonra l10n.gnome.org sayfasina kayit olarak anjuta po
dosyasinin GNOME 2.28 surumu icin olanini indirerek cevirmek. Bu arada
ceviriyi yapiyor oldugunuzu da anjuta module sayfasinda isaretleyin.

Daha sonra gene l10n.gnome.org sayfasinda anjuta module sayfasina
cevirinizi gondermeniz gerekiyor.

Sorulariniz olursa listeye iletebilirsiniz.

Saygilarimla,
Baris Cicek