[GNOME-TR] Merhaba

Arkadaşlar merhaba, listeye yeni üye oldum. Linux uygulamaları çevirilerinde deneyim sahibiyim, Mandriva Linux araçlarının çevirileri ve aMule uygulamasının çevirisini yapıyorum. Umarım çeviri çalışmalarında yardımcı olabilirim. Hemen sizlere aklıma gelen bir iki kelime karşılığını sorayım,
-wrap veya wrapping
-daemon
-medium
-checkout (özellikle Subversion komutu olarak)

acaba uygun Türkçe karşılıkları var mı? TTK sözlüğü açıkçası işime pek yaramıyor. Diğer çevrimiçi sözlükler de pek yardımcı olamıyor. Önerileriniz?

Bir de gtranslator uygulamasının çevirsini (hemen hemen) yaptım. Ekte bulunuyor. bu dosyayı gözden geçirerek gnome çevirilerine ekleyebilir misiniz?
Saygılar...