[GNOME-TR] GNOME 2.24 Dizgi Donmasi

Merhaba;

GNOME 2.24 icin dizgi donmasi sureci basladi. Cevilere katilmak isteyen
arkadaslar lutfen almak istedikleri paketleri listeye belirterek
cevirilere baslasinlar.

Ceviri Deposu (www.gnome.org.tr) uygulamasini GNOME 2.24 icin
guncelledim, biten cevirileri sistem yukleyebilirsiniz. (Baglanti
sitenin sol tarafinda mevcut).

Saniyorum cevirilerin buyuk bir kismi tamam, o yuzden bu donemde kalite
guvence icin daha fazla zaman kalacak. Ilk defa Zemberek (sayet
calistirmayi basarabilirsem) kullanarak tum dizgilerde imla denetimi
yapmayi planliyorum umarim yetisebilir.

Bunun disinda yardimci olmak isteyen arkadaslar olursa belgelendirmeler
icin de bir sistem olusturmaya calisabiliriz.

Herkese kolay gelsin.

Saygilarimla,
Baris Cicek