Re: [GNOME-TR] .po ve .pot

merhabala

1- [1] e uye olduktan sonra ceviri deposuna girin ve po uzantılı
dosyanizi ekleyin. last-translator kisminda gnome.org.tr da yer alacak
uye adiniz olmalidir cevirinizin kabul edilmesi icin.

1- Ceviri deposuna bakarsan hiz konusunda bir fikrin olur. Kontrolleri
kim yapiyor tam bilmiyorum ama benim gonderdigim bir ceviriyi Barış
Çiçek kontrol etmişti. Takim lideri ve svn hesabi onda olduguna gore o
yapiyordur buyuk ihtimalle.

[1] http://www.gnome.org.tr/