Re: [GNOME-TR] GNOME 2.22 : kilavuz cevirileri

Malesef kullanici arayuz cevirilerinden belgelenemdirme cevirilerine
vakit kalmiyor. Ancak belgelendirme cevirileri de kilavuz sayfalari
kadar onemli.

Onceligin kullanici arayuz cevirilerinden olmasinin soyle bir
gereksinimi var. Belgelendirmelerde kullanici arayuzune gondermeler
yapiliyor mesela 'Encrytion options' gibi bir baslik tanitiliyor. Bunun
kullanici arayuzundeki ceviri ile eslesmis olmasi lazim.

Idealde ikisi de ayni olmali ancak pek tabi farkli olabilir. Esasinda
belgelendirme cevirileri kullanici arayuz cevirilerine gore cok daha
rahat yapilabilir cunku birebir metne sadik kalmak gerekmiyor ya da
degiskenler olmadigi icin de Turkce'ye takla atlatmak durumunda
kalinmiyor.

Su an tum paketleri cevirenler oldugu icin belgelendirme cevirisine
baslayabilirsin. Fakat cevirirken kullanici arayuzune referans yapilan
bolumlerde Turkce ceviriyi kontrol edersen cok iyi olacak.

Kolay gelsin.