[GNOME-TR] GNOME 2.22 Cevirileri

Merhaba;

GNOME 2.22 surumu icin ceviri dizgi donma sureci yarin basliyor.

Su an arayuz ceviri durumu %88 civarinda, bir ay icerisinde saniyorum
tum arayuz cevirilerini tamamlayabiliriz. Ceviri yapmak isteyen
arkadaslar, cevirecekleri paketleri listeye bildirip ceviriye
baslayabilirler.

Ceviri gonderme konusunda da bir yeniligimiz var, gecen ceviri surecinde
www.gnome.org.tr adresinde Ceviri Deposu
(http://gnome.org.tr/index.php?option=com_ceviri_deposu&Itemid=65)
sistemi faaliyete gecmisti, bu donemde biraz daha gelisti. Artik ceviri
gondermek icin www.gnome.org.tr'ye uye olmak gerekiyor. Ayrica ceviri
yaparken kullandiginiz adiniz ile, sitede kullandiginiz adinizin ayni
olmasi gerekiyor. Bu sayede cevirilerin takibi daha da kolaylasmis
olacak. Vakit bulursam posta listesine kendiliginden bildirim icin de
bir ozellik koymak istiyorum.

Tabi ki her yeni sistemde oldugu gibi bunda da sorunlar olacaktir,
sorunlari bana yada Deniz Kocak'a bildirirseniz en kisa zamanda
cozebiliriz.

Ayrica tavsiyesi olanlarda iletebilirler.

Simdiden herkese iyi ceviriler diliyorum,

Saygilarimla,
Baris Cicek