Re: [GNOME-TR] merhaba

Merhaba;

Cevrilmemis dosyalari progress.gnome.org adresinden Turkce takimi adi
altindaki bolumden alabilirsin.

Cevrilmemis dosyalari yuklemek icin onda .po -> .mo haline getirip
dagitimda uygun olan dizine koyman gerekiyor.

Biz genellikle cevirileri .po uzerinden yapiyoruz ve bir sonraki surumde
hatalari duzeltiyoruz, daha surum olmadan kontrol etmek pek tabi daha
etkili olur ancak hatri sayilir bir zaman aliyor.

Belki bu konuda, yani bu sekilde kontrol yapmak isteyenler icin de bir
ogretici belge hazirlanabilir. Istersen kendi tecrubelerinden yola
cikarak bu belgeyi hazirlayabilirsiniz, seve seve gnome.org.tr adresine
yayinlariz.

Saygilarimla,
Baris Cicek