Re: [GNOME-TR] GNOME 2.20 Ceviri Durumu

Merhaba

gdm2 çevirisine girişiyorum, sonumuz hayırlı olur umarım.

emrah

2007/9/8, Baris Cicek <baris teamforce name tr >:
Merhaba;

Gecikmeli de olsa paket ceviri durumlari su sekilde:

Cevirilen paketler:
---------------------------

glade3 (Baris Cicek)
evolution (Baris Cicek)
gedit (Baris Cicek)
devhelp (Baris Cicek)
evolution-data-server (Baris Cicek)
evolution-exchange (Baris Cicek)
evolution-webcal (Baris Cicek)
GNOME Developer Tools / libgnomeui disinda (Baris Cicek)
gnome-control-center (Baris Cicek)
gtksourceview (Baris Cicek)
libwnck (Baris Cicek)
gnome-panel (Baris Cicek)
deskbar-applet (Deniz Kocak)
gcalctool (Baris Cicek)
gnome-utils (Deniz Kocak)
gnome-system-monitor (Deniz Kocak)
gnome-screensaver (Deniz Kocak)
orca (Deniz Kocak)
gnome-games (Deniz Kocak)
libgnomeui (Fatih Erguven)
zenity (Fatih Erguven)
tomboy (Umran Kamar) - Bu sefer dogru yazdim :)
sound-juicer (Emrah Unal)
nautilus-cd-burner (Emrah Unal)
ekiga (Deniz Kocak)
accessiser (Deniz Kocak)

Ceviri Ihtiyaci Duyan Bosta olan paketler:
---------------------------
Sabayon
bug-buddy
eye of GNOME
Epiphany
evince
file-roller
gdm2
gnome-power-manager (Volkan Guney'in cevirinin uzerine)
gnome-session
gnome-terminal
gnome-themes
gnome-volume-manager
gnomepernicus
gok
gtk-engines
gtkhtml
gucharmap
libgnomekbd
libgnomeprint
libgnomeprintui
libgtop
metacity
nautilus
seahorse
totem
yelp

Eger yukaridaki paketleri su anda ceviren varsa, bu mektuba cevap olarak
iletsin ki herkesin haberi olsun.

Yukaridaki paketlerden cevirimek isterseniz, luften listeye bildirip
cevirmeye baslayin. Cevirilerin gonderilmesi icin son tarih olarak
17.09.2007 diyelim, son iki gun saglikli bir donem olmasa bile
(paketlerin olusmasi icin normal cikma tarihinden bir kac gun onceki
ceviriler kalabiliyor) gene de ideal.

Ceviri gondermek icin sistem de yakinda devreye girecek, su anda bir kac
(karakter kodlamasi ile ilgili) hata var. Onlari giderdigim zaman (dosya
izinlerinden dolayi su an bir sey yapamiyorum) adresi muhtelif yerlere
ekleyecegim, ana sayfadan da ulasilacak sekilde olarak.