Re: [GNOME-TR] GUADEC Istanbul Teklifi Son Hali

Beni mi andi Sabanci ailesinden birisi acaba o sirada.

Son dakikada alelacele olunca malesef yanlis yazmisim, vakit olmadigi
icin kontrol icin listeye atamadim, keske onceden uzatsalardi, kusura
bakmayin.

Bu arada "Baris Ozay" ismini bulana kadar da akla karayi sectim daha
once mektuplarda ismin hic gecmiyordu. Allahtan Google dogru bulmus.

GUADEC 2008 - Istanbul kesinlesirse oncelikle SDKM icin tarih konusunda
bir ayarlama yapip bir an once rezervasyon yapmaliyiz sanirim. Sanirim o
donemde ben de Istanbul'a gelip bir fizibilite calismasi cikartmak
durumunda kalacagim, workshop odalarinin 50-60 kisiyi almasi lazim
minimum. Ayrica rektorlugunde maddi destegi olursa (yer kirasi talep
etmesinler yeter aslinda) cok da guzel olur.