[GNOME-TR] [Fwd: GUADEC 2008]

Ek buyuk oldugu icin gitmiyor anladigim kadariyla, teklif'i gnome.org.tr
altina koyup bir haber olarak ekleyebiliriz.

-------- Forwarded Message --------
From: Baris Cicek <baris teamforce name tr>
To: gnome-turk <gnome-turk gnome org>
Subject: GUADEC 2008
Date: Mon, 21 May 2007 19:21:37 +0300

GUADEC 2008 Istanbul teklifi icin daha onceden hazirliklara
basladigimizdan sanirim herkesin haberi vardir.

Konferans alani, teklif icinde bulunacak bilgiler vs. konularda ortak
bir calisma ile teklifi hazirladik ve gonderdik.

Teklif e-posta'sini gnome-turk'e de ilgi olarak ekledim ancak nedense
ulasmadi.

Sikistirip bu sayfaya ekliyorum.

Teklif sonrasi, cok olumlu tepkiler aldik. 7 Board uyesinden 4'u teklifi
cok begendiklerini belirterek, ilgilerini ilettiler.

Dahasi bizim disimizda ciddi bir teklifle gelen olmamis. Olasi bir kac
teklif icin sure ay sonuna kadar uzatildi.

Fakat su anda, buyuk olasilikla GUADEC 2008 icin en kuvvetli adayiz
diyebilirim. Eger bu ayin sonuna kadar bizim ayarimizda bir teklif
gelmez ise GUADEC 2007'yi beklemeden, gayriresmi olarak GUADEC 2008
Turkiye'de olacak diyebiliriz.

Bu noktadan sonra yeni bir calisma plani ile ise koyulabiliriz.

Teklif hazirlanmasinda yardimci olan ve bu etkinligi destekleyen herkese
tesekkur ederim.

Simdilik soyleyeceklerim bunlar, simdiden hayirli olsun diyesim geliyor
ancak son karari duymadan da heyecanlanmak istemiyorum.