Re: [GNOME-TR] GUADEC 2008 Organizasyon Mekani Toplantisi

Gec cevap veriyorum ozur dilerim.

GUADEC 2008 icin teklifimizda Suleyman Demirel KKM (Bu sefer dogru
yazdim sanirim) mekanini kullanacagimizi belirttik. Buna karar verirken
de daha once en uygun yer konusundaki kararimiz bu yonde oldu.

Simdi GUADEC 2007'de teklifler degerlendirilip, hangi ulkede
yapilacagina karar verilene kadar pek bir sey yapmamiza gerek yok. Fakat
kesinlesince artik kollari sivamanin vakti gelecek.

Bu noktada Istanbul'da bir komite olusturarak Istanbul'da venue ile
ilgili konularda da muhattab olacak kisilerle, bir durum degerlendirmesi
yapabiliriz. Tabiki teklifimizdeki yer degisebilir, fakat bunun icin
gecerli (daha iyi bir mekan mesela) olmasi gerekiyor.

Sanirim GUADEC 2007 (15-21 temmuz) sonrasi daha detayli konusabiliriz,
bu toplantiyi da bu tarihten sonrasina ertelemek daha akillica olur.

Son olarak, e-posta adreslerine isimlerinizi de eklerseniz iletisim
acisindan cok iyi olacak, ketencis diye hitap etmek zorunda kalabiliyor
insan.