Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Altay Kireççi yazmış:
Pardus projesini uzaktan takip ediyorum. Destek vermek istiyorum ancak KDE masaüstü kullanılması projeden beni uzak tutuyor. Yeni bir üye olarak Pardus'a Gnome entegrasyonu için yapılan çalışmalar varmıdır ... yada Gnome'ı bir şekilde port eden ?

Bu konuda başlangıçta çok çalıştık, hatta ben bir paket yöneticisi yazmaya bile başlamıştım. Fakat Pardus ekibiyle bir eş güdüm tutturamadık. Çoğumuz kişisel nedenlerden dolayı bu projeye belli bir süreden sonra destek vermek istemedik. Fakat Talat bu konuda hala umutlu. :) Bu ekibin adı
gaplan'dı.

Şimdi aynı ekip ubuntu türkiyede çalışmalarını sürdürmeye çalışıyor.

iyi çalışmalar.
--
Ucretsiz PHP, MySQL destekli 50MB web alani
2GB Pop3 E-posta http://www.kayyo.com/