[GNOME-TR] =?utf-8?q?Web_Sayfas=C4=B1n=C4=B1n_Durumu?=

Herkese selamlar. Şu an itibariyle gnome.org.tr web sayfasını ziyaret ettiğimde " Veritabanı serverına bağlanamıyor" şeklinde bir uyarı ile karşılaşıyorum. Sanırım bir problem var, uyarmak istedim. Söylemek istediğim bir şey daha var, GUADEC organizasyonu için sanırım web sayfamızda çeşitli değişiklikler yapılacaktır. Bu konuda yapılması gerekenler üzerinde bir tartışma başlatırsak güzel olacak.

Herkese iyi çalışmalar.
--
Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos jabber org  ~ http://www.2nci.com ~ İzmir