Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?GNOME_2=2E20_i=E7in_dizgi_donmas=3F_ba?= =?iso-8859-1?q?=3Flad=3F?=

On Wed, 2007-08-29 at 18:23 +0300, Deniz Koçak wrote:

>           Herkese merhaba;
>
>     27 Ağustos yani pazartesi itibariyle dizgi donması başladı. Çeviri
28'inde basladi demek daha dogru olur.

Ancak cevirileri gondermek icin biraz beklerseniz sevinirim. Deniz bir
web uygulamasi yaziyor, eger onu bir hafta icerisinde bitirebilirse
cevirileri oraya gonderebilirsiniz. Umarim yetisir, ben pek yardimci
olamadim bu uygulama icin ama Deniz yardim isterse belki basit bir seyi
ben koyabilirim, bu sayede cevirilerin  gonderilis ve takibi daha
duzenli olacak.

Eger bu dediklerimden ikisi de olmazsa, malesef gene e-posta ile bana
gondermeniz gerekecek.

Ceviri durumlari ile ilgili bir e-postayi bir kac gun icine listeye
atacagim. Deniz duyuruyu yapmis bulundu, mevcut herhangibir paketi alip
cevirebilirsiniz. Lutfen cevireceginiz paketi listeye bildirin.

Son not;
glade3'u ben ceviriyorum.

Kolay gelsin.