Re: [GNOME-TR] GNOME 10. Yildonumu Basin Bildirisi

On 8/27/07, Görkem Çetin <gorkem gorkemcetin com> wrote:

Merhaba

Merhaba;

Bu basın bildirisi 15 Ağutos tarihine ait (ben de yeni farkediyorum).
Genel geçer bir kural, basın bildirisinin çıktığı tarihte basın
çalışanlarına gönderilmesi şeklindedir.

Ağustos 18 Barış çeviriyi listeye gönderdi + 3 gün = 21 Ağustos  ben  sizin e-postanıza cevaben mesaj attım  + 6 gün = 27 Ağustos  burdayız. Zaman akıyor.

Eski olduğu düşünülen bir basın
çalışması çok fazla ilgi çekmeyecektir.

Haklısınız.

Bu nedenle önerim, bundan
sonraki çalışmaları biraz daha geriye almak olabilir. Hoş, tahminim
GNOME'dan gelen basın bildirisinin çeviriye zaman bırakmayacak kadar geç
iletildiği yönünde. Bilmem, ne kadar doğrudur?

Basın bildirisi planlanmış bir konu olmayabilir, belki bu yüzden bizim açımızdan bir gecikme olduğu gerçektir.

Ali ile tekrar konuştum, bize sözü var, kendilerine gelecek bir basın
çalışmasını bibedel kendi veritabanları üzerinden gazetecilere
aktaracaklar.

Teşekkür ederiz.

İyi çalışmalar

Size de iyi çalışmalar.