Re: [GNOME-TR] Ceviri KG uygulamasi

Merhabalar,
 Benim bu aralar pek vaktim yok, sanirim pek cogumuz icin oyle.
Bu nedenle katilimi artirmak icin  icimizden bir proje yoneticisi
secelim. Sectigimiz arkadas projeyi parcalara ayirsin ve tipki
cevirilerde izlenen yol gibi bireyler bu parcalari uzerine alsin. Kod
butunlugunu saglamak proje yoneticisine dusecek tabi. Kodu svn ya da
cvs gibi bir yapiyla disari acar ve iyi dokumantasyon yapabilirsek
bence butunlukte sorun olmaz...
Diyorum ben tabi liste sakinleri ne dusunur bilemem.

Iyi calismalar.