[GNOME-TR] GUADEC Teklifi

Selamlar;

Arkadaslar GUADEC 2008 - Istanbul icin teklif yazimiz icin ongordugum 28
Nisan Tarihine yaklasiyoruz. Teklif icin Istanbul/Ulasim vs. gibi
konulardaki kisimlari paylasalim istedim. Sayet copy/paste usulu bu
alanlari ozetle yapmak isteyen varsa sevinirim.

Bunlarin disinda MMTurkiye, ITU Matematik ve Bilgisayar Kulubu, GNOME
Turkiye hakkinda da ufak bir paragraflik tanitim metinleri olusturmamiz
lazim.

MMTurkiye ve ITU Matematik ve Bilgisayar Kulubu icerisindeki
arakdaslardan birisi viki'ye bu bilgileri 28 Nisan'a kadar girerse cok
sevinirim.

Bunun disinda Linux Senligi, Bilgi Univ. Acik Kaynak Gunleri gibi
etkinlikler hakkinda da tercihen fotografli bir kac paragraf
hazirlayabilecek birileri var mi?

Bu arada Istanbul'da yapilan toplanti ile ilgili listeyi de
bilgilendirirseniz cok iyi olur.

Baris.