Re: [GNOME-TR] Gnome Turk Yapacaklar Listesi

On Fri, 2006-09-29 at 12:25 +0000, yılmaz yılmaz wrote:
> talat yegenim bak yarraklara gelirsin sonra akıllı ol bunlar iş degil.....
Toplu bir posta listesinde oldugunuzu unutmayin. 300 kisinin karsisinda
bagira cagira soyleyemeyceginiz seyleri de lutfen burada dile
getirmeyin.

Saka yaptiginizi ya da "afacanlik" oldugunu dusunuyorsaniz da bir daha
tekrarlamayin. Yaptiginizin ayip ve terbiyesizlik oldugunu tekrar tekrar
soylemeye gerek yok sanirim.