Re: [GNOME-TR] =?utf-8?b?R25vbWUgVMO8cmtpeWUgV2ViIFNheWZhcz8gP8OnaW4g?= =?utf-8?q?Tasar=3Fm?=

Ben de gri olana +1 veriyorum.

09.09.2006 tarihinde Talat UYARER <uyarertalat gmail com> yazmış:
Selam,
öncelikle Murat Hocaya teşekkür ederiz. Bence çok hoş tasarımlar bunlar
ben gri olan 3. begendim oyumu ona kullanmak istiyorum.