Re: [GNOME-TR] çeviri

Dinamik yapiya gecmek konusunda kesinlikle katiliyorum. Drupal veya MediaWiki'nin motorunu kullanabiliriz, farketmez benim icin. Illa biri olmasi gerekiyorsa, Drupal'i denemek isterim.

Banner uzerinde de calisirim bugun icerisinde. Hazir bir haber var mi, veya birisi yazabilir mi? 2.14'e degisitirlmesi gereken yerler arasinda 2.10 ile ilgili sayfa da var mi?