Re: [GNOME-TR] gnome.org.tr CMS Hakkındaki Toplantının Özeti

On Fri, 2006-07-21 at 09:27 +0300, Enver ALTIN wrote:
> Merhaba,

> Gecikmeli yanıtım için özür dilerim; diğer e-postaların arasında bunu
> görünce birkaç dakika ayırıp yorumlarımı paylaşmak istedim.
>
> Trac kullanmayı düşündünüz mü? Wiki, Subversion deposu erişimi,
> 0.10/HEAD içerisinde birden fazla projeye destek, ticket system ve
> bunlar arasında entegrasyonu birarada sunan, ayrıca bir sürü plugin ile
> birlikte gelen oldukça başarılı bir oyuncak. Bir süredir kendi küçük
> projelerim için kullanıyorum, oldukça memnun olduğumu söyleyebilirim.
Biz tartisirken kimse Trac'i onermedigi icin onu degerlendiremedik, ama
genel olarak wiki tarzinda sistemlerin rutin islemler icin (haber
girmek, ekran goruntusu eklemek, yeni belge eklemek gibi) drupal/joomla
gibi alternatiflere gore daha zor olacaginda hem fikir olduk.

Ama gene de bir wiki'ye ihtiyacimiz var, belki bir bug tracking
sistemine de ihtiyacimiz olabilir, bunlari sitede ayri bolumler olarak
kurabiliriz. Zaten mevcut calisan bir wiki'miz var, onu tasarim olarak
ana site ile daha benzer bir hale getirip, site icine daha fazla entegre
etmek bu yonde yapacagimiz ilk islerden birisi, bu sayede belgelendirme
cevirilerine hiz kaznadirabiliriz.