Re: [GNOME-TR] gnome.org.tr CMS

GNOME Web Sitesi ve birkac baska konu icin IRC uzerinden yapacagimiz
toplanti bir saat icinde baslayacak, vakti olan herkesin saat 13:00'da
irc.gnome.org uzerindeki #gnome-turk kanalina gelmesini rica ediyorum.
Yeni katilimci arkadaslarin da tanismak amaciyla toplantiya katilmalari
faydali olacagini dusunuyorum.

IRC'ye baglanmak icin:

xchat programini kullanabilirsiniz. (www.xchat.org)

Gaim'de IRC protokolunu kullanan bir hesap ekleyerek irc.gnome.org'a
baglanabilirsiniz.

IRC loglarini toplanti sonrasi web sitesine koyup, bagi buradan
duyuracagiz.

Gorusmek uzere.