Re: [GNOME-TR] Calisma Gruplari

Selamlar,
dun yapilan MSN zirvesinde bazi arkadaslar (ornegin ercin) eksikti. Bu nedenle bu aksam 20.00'da irc.gnome.org #gnome-turk kanalinda tekrar toplanip birde IRC toplantisi yaparsak fena olmayacak. Ayrica calisma gruplari ve calisma gruplarinin projeleri ile ilgili en az bir belge alinip yonetimde kalmasini da uygun goruyorum. Bu sekilde calisma gruplarimizin yol haritasini cizmis ve maddelerimizi belirlemis oluruz. GNOME Turkiye calisma gruplarinin su an aklimda olan listesi soyle;

GNOME Turkiye Ceviri Takimi
GNOME Turkiye Pardus Takimi
GNOME Turkiye Gelistirme Takimi

> Web ÃalÄÅma Grubu
> CVS ÃalÄÅma Grubu (Bunun adini degistirebiliriz)
> Kalite-GÃvence ÃalÄÅma Grubu

ceviri takimi hepimizin ortak bir gorevi olacagindan bu takimin koordinatorlugu Baris bey tarafindan yapilacak. Buna ek olarak gelistirme takimi koordinatoru ise Cafer bey olabilir. Pardus ekibi (takimi) ise Talat bey koordinatorlugunde calisabilirler. Takim koordinatorleri birer calisma ve yol haritasi / proje haritasi hazirlayip (yapilmasi planlananlar, zamani, baslangic bitis zamani) iletirse daha hizli ilerleyebiliriz. Sitede biraz degisiklik yapilmasi konusu da vardi. Bu aksam eger Firat musait olursa bu konuda maddeleri ele aliriz. Son olarak calisma gruplari icin,

ceviri gnome org tr
pardus gnome org tr
gelistiriciler gnome org tr

gibi kendi aralarinda haberlesecekleri bir mail adresi (listesi) olusturulmasi konusu uzerinde de durabiliriz. Benim su an aklimda olan bu kadar ve aksam irc'de toplanip kararlarimizi alirsak iyi olur.
Saygilarimla,