[GNOME-TR] Calisma Gruplari

Merhaba'lar

Dun MSN uzerinden listedeki bazi arkadaslarla (Kusura bakmayin eksik
olmasin diye herkesin adini yazmiyorum) Pardus Gnome baslikli genel bir
konusma yaptik.

Ben Pardus ya da herhangi bir dagitim icin paket olusturmayi GNOME
Turkiye misyonu olarak gormuyorum ama, konusmadaki genel kanaat calisma
gruplari altinda bu tip seyleri goturebilecegimiz oldu. Saniyorum bu isi
ilk ortaya koyan arkadaslarda ayri bir topluluk ile bunu yapmak yerine
Gnome Turkiye altinda yapmayi tercih ettiler bu da sevindirici tabi.

Bu acidan hem yeni uyelerin aramiza katilmasini kolaylastiracak, hem de
isleri takibimizi daha rahatlastiracak, onceden baslattigimiz calisma
takimlarini aktiflestirme fikri geldi ortaya ve bu fikri listede
tartisalim istedik.

Calisma Takimlari bir kordinator ile calismalari surdurecek bir nevi
klasorleme metodu olabilecek bizim icin.

Calisma Takimlari ile alakali, her takimin aciklayici bir yazisi,
gerekliyse ayri sayfasi, kordinatoru ve aktifligini belirten bir sistem
olusturmamiz gerekiyor.

Asagida bu az once soyledigim sekle uymayan ancak bizim daha once
olusturdugumuz calisma takimlarini listeliyorum, bunlarin kordinatorleri
az cok belirli aslinda ancak tekrar konusabiliriz. Bunun disinda
kurulmasini istediginiz calisma gruplarini da (Mesela Gnome Pardus
Takimi ya da Gardus Takimi) listeye iletirseniz burada amacini vs.
tartisalim.

Web ÃalÄÅma Grubu
CVS ÃalÄÅma Grubu (Bunun adini degistirebiliriz)
Kalite-GÃvence ÃalÄÅma Grubu

Bunlarin uzerine baska Calisma Takimlari fikirleriniz uzerinden bu
mektup uzerinden tartisalim.