Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Pazartesi 16 Ocak 2006 12:58 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Merhaba

Merhaba,

> Bu konudaki çalışmalarımızı Pardus proje grubu ile eşgüdümlü olarak
> sürdürelim. En azından yapılan çalışmalardan Pardus projesini haberdar
> etmek iyi olur. Kısa bir dönemde GNOME'un Pardus'a entegrasyonu, tamamen
> imkan/tesis eksikliği nedeniyle, çok mümkün görünmüyor. Ancak uzun soluklu
> bir çalışma bizi Pardus projesi ile işbirliğine götürebilir...
>
> Şimdilik, en azından, isteyenin bir depodan GNOME kurabilmesini
> sağlayabilmek ve bunu sürdürülebilir bir ekosistem haline getirmek
> ilk hedefimiz olmalı diye düşünüyorum.

Görkem'in önerisi oldukça yerinde, bir depodan Pardus için Gnome paketleri
sunulabilirse ve bunun sürekliliği sağlanabilirse oluşturulan paketleri önce
test eder, daha sonra kendi depomuza aktarabiliriz.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin