Re: [GNOME-TR] Toplanti

Herkese selamlar ve de iyi bayramlar. :) Malum bayram nedeniyle toplantıya ben de katılamıyorum ama Ankara'da olmasının ulaşım açısından daha kolay olacağını düşünmüştük.Ayrıca Barış'ın bahsettigi ODTÜ'deki etkinliğimize de bekleriz. (tam tarih belirlenmedi ama Subat olarak belirtildi)  :) Toplantı 14-15 olacak dendi boynumuz kıldan ince.Saka bir yana toplantıya katılan katılamayan tüm arkadaslara selam. :)

Bayramda calisan arkadaslar deprecated icin bana guzel bir turkce karsilik soyleyebilir mi? :)