Re: [GNOME-TR] Toplanti

Baris Cicek yazmÄÅ:
Merhaba;

Bu toplantiyi ozellikle Ankara'da yapalim diye konusmustuk. Cunku bundan
onceki 2 toplantiyi da Istanbul'da gerceklestirdik. Ankara'dakilere uvey
evlat muamelesi yaptigimizi dusunuyorum. Saka bir kenara, bu toplantida
daha once Istanbul'a gelemeyen Ankara'da ya da Ankara'ya yakin yerlerde
bulunan GNOME'culari toplamak niyetindeyiz.

Istanbul'da olanlar icin Onur (Can Cakmak) Ankara'ya gelebilecegini ve
yanina yol arkadasi olarak birilerini alabilecegini soylemisti. Bu
aslinda Istanbul'dan Ankara'ya gelmek isteyenler icin de iyi bir firsat
olabilir. Hem farkli bir sehir hem de farkli insanlarla beraber olma
firsati her zaman ele gecmeyebilir. Ben simdiden Onur'la konusup
insanlarin yerlerini ayirtmaya basladiklarini dusunmustum.

GNOME toplantilarini uzun suredir yapamadik. Normalde 3 ayda bir yapmayi
planlamistik ancak uc ay cok kisa bir donem gibi oldu sanirim. Bu
aradaki boslugu telafi etmek amaciyla biraz imkanlari zorlayip bu sefer
guzel bir toplanti yapmak icin herkesin de seferber olmasini umut
ediyorum.

Bu toplanti'da Senlik doneminde GNOME adina neler yapabiliriz bunu da
konusalim istedik. Bu yuzden aramiza yeni katilacak arkadaslar icin cok
uygun bir firsat olabilir. Su an sadece dusunce olsa bile senlik donemi
icin Gnome Foundation'dan kucuk bir odenek ya da tanitici materyaller
isteyerek ya da baska bir sponsor bularak Senlik alaninda guzel bir
stand olusturabiliriz. Tanitici (Turkce) brosur bastirtabiliriz. Buna
benzer dusunceleri tartismak icin bu tip bir etkinlik bu aralar faydali
olabilir.

Bunun disinda ODTU Bilgisayar Toplulugu ile GNOME hakkinda ODTU icinde
bir toplanti yapmasini da talep ettik (Deniz Kocak araciligiyla). Onlar
da buna sicak bakti ve Subat ayi icinde bu tip (ODTU ogrencilerine
yonelik panel biciminde bir toplanti) duzenleyebileceklerini soylediler.
Bu acidan Ankara'da yapmayi planladigimiz toplanti kismi bir on hazirlik
da olusturabilir.

Istanbul su asamada katilimci olarak daha yogun bir yer olarak gorunuyor
ancak dedigim gibi daha once iki toplantiyi Istanbul'da yapmis olmak bir
ucuncusunu baska bir yerde yapma fikrini getirdi.

Dilegim eger ayirabilecek bir hafta sonunuz varsa eglenceli bir toplanti
icin firsati kacirmamaniz.

Simdiden herkese iyi bayramlar.