[GNOME-TR] Re: Gnome-Turk Toplu Mesajı, Sayı 22, Konu 5

Merhaba tum gnome severler;
ben volume-manager a tekrar bakiyorum. Eger baska alabilecegim varsa bana iletirseniz sevinirim.
14.02.2006 tarihinde gnome-turk-request gnome org <gnome-turk-request gnome org> yazmÄÅ:
Gnome-Turk listesi mesajlarÄnÄ Åu adrese gÃnderin:
        gnome-turk gnome org

World Wide Web ile Ãye olmak veya Ãyelikten ÃÄkmak iÃin Åu sayfayÄ
ziyaret edin:
veya e-posta yoluyla konusunda veya gÃvdesinde 'help' yazan bir mesajÄ
Åu adrese gÃnderin:
         gnome-turk-request gnome org

Bu listeyi yÃneten kiÅiye Åu adresten ulaÅabilirsiniz:
        gnome-turk-owner gnome org

YanÄt yazarken, lÃtfen Konu satÄrÄnÄ dÃzenleyerek Åu tÃr bir Åekilden
daha belirli olmasÄnÄ saÄlayÄn: "Ynt: Gnome-Turk toplu mesajÄnÄn
iÃeriÄi..."

GÃnÃn KonularÄ:

   1.  GNOME 2.14 Dizgi Donmasi (Baris Cicek)

Message: 1