[GNOME-TR] GNOME 2.14 Dizgi Donmasi

Merhaba Arkadaslar;

GNOME 2.14 Dizgi Donmasi (String Freeze) asamasina geldi. Yani artik
2.14 icin ceviri yapma zamanimiz geldi.

Aslinda bu surum icin ceviri icin bot yapmayi planliyorduk ancak cesitli
sebeplerden bunu hayata geciremedik, o yuzden gene geleneksel
yontemlerle bu surumu cevirmemiz gerekiyor.

http://durum.gnome.org.tr sayfasini 2.14 icin yeniledim, o sayfadan
cevirilerin son halini gorebilirsiniz. Yeni paket almak isteyen
arkadaslar cevirinin kime ait olduguna bakmaksizin cevirilere
baslayabilir. Ancak bu hafta icinde eski paketleri ceviren arkadaslarin
oncelikli olarak kendi paketlerindeki yeni cevirileri kontrol etmelerini
rica edecegim. Artik o konuda nasil bir planlama yapabiliriz bilmiyorum
ancak bu iki gun icerisinde eger eski cevirisini sahiplenmeyen olursa o
paketleri yeni bir arkadas devam ettirebilir.

Zaten bu surum icin %90 gibi bir yuzde ile basladigimizdan isimiz hafif
gibi gorunuyor. Eger bu hafta icerisinde cevirileri bitirebilirsek, eski
cevirileri gozden gecirerek olasi hatalari da duzeltme yoluna
gidebiliriz. Bu sayede ceviri kalitesini bir adim daha oteye tasimamiz
mumkun.

Simdiye kadar hic ceviri yapmamis olan arkadaslar bana bir mektup
atarlarsa onlara da cevirisi tam ya da 1-2 dizgi eksik olan paketleri
verip eski cevirileri kontrol etmelerini isteyecegim.

Simdiden herkese kolay gelsin, bu arada ben epiphany paketini cevirmeye
basladim onu da bildirmis olayim.