Re: [GNOME-TR] Gnome.org.tr

talat uyarer yazmış:
Selam,

Biliyorum herkes bana kızgın siteyi neden acmadın diye. Site sonunda bitti gibi saolsun Aliyar FIRAT arkadasımız bizim icin joomlayı adam etti. http://projects.clexus.com/gnome/ <http://projects.clexus.com/gnome/> adresini gezip yorumlarınızı fikirlerinizi paylasırsanız seviniriz.
Ben çok beğendim. Kendimi daha çok hep web programcısı görmüşümdür. Bu bakış açısı ile siteyi başarılı buldum. Arkadaşımızı tebrik ediyorum. Gördüğümüz eksiklikleri de göç yolda düzelir şeklinde beraber düzeltiriz inşallah.

iyi çalışmalar.
--
Ucretsiz PHP, MySQL destekli 50MB web alani
2GB Pop3 E-posta http://www.kayyo.com/