Re: [GNOME-TR] Gnome.org.tr

Sonunda. :)

Elinize saglik cok guzel olmus.

Simdi bundan sonraki gidis yolumuz ne olacak? Icerik tamamlama kismina
kimler yardimci olabilir? Oncelikle bu template'i bizim sunucumuzdaki
joomla'ya koymak lazim. Onur Can Cakmak bu konuda yardimci olabilir.

Bir cekincem var. Oncelikle Forum'a ihtiyacimiz var mi? Forum isi basta
goze hos geliyor ama hem atil, hem de moderasyonsuz kalip basimizi
agritabilir. Bana kalirsa Forum'u component olarak devre disi birakalim
hazir beklesen, sayet bu konuda ciddi bir ihtiyac cikarsa kullaniriz.
Siz ne dusunuyorsunuz bilemiyorum.

GNOME'a ozgu kimi sayfalari da ekleyebiliriz, mesela Durum sayfasini ust
menu ogresi olarak koyabiliriz, style ayarlarini sayfayla butunlestirip
goze hos gorunmesini saglayabiliriz. Ana sayfaya bir sayac koyup sonraki
surum icin geri sayar bu tip moduller hazirlayabiliriz. Daha sonra bu
konuda beyin firtinasi yapmakta fayda var.

Oncelikle esas kismini halletmekte fayda var tabi. Bundan sonra icerik
icin bir organizasyon yapip siteyi bir an once aktif hale getiririz
umarim.

Bu arada Aliyar FIRAT'a ve Talat UYAER'e cok tesekkurler.