Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Gnome-Turk_Toplu_Mesaj=C4=B1=2C_Say=C4=B1_28?= =?utf-8?q?=2C_Konu_6?=

Calmak gibi bir niyetimiz yok zaten. Ama o sablomlar zaten insanlar
kullansin diye var. Ayrica telif hakki notunu da koyariz kesinlikle.
Tasarim konusunda yardimci olursaniz seviniriz tabi, zaten bizim de buna
ihtiyacimiz var grup olarak herkesin kendi yeteneklerini ortaya
koymasini istiyoruz.

Bu calismaya siz de katkida bulunursaniz cok seviniriz.