[GNOME-TR] GNOME 2.16 Dizgi Donmasi

Gene Merhabalar;

GNOME 2.16 icin dizgi donmasi yarin basliyor.

Ben durum.gnome.org.tr sayfasini 2.16 icin guncelledim. Gene her zamanki
gibi oncelikle paketleri eski sahipleri cevirileri yaparsa daha iyi olur
gorusundeyim. Ancak Haftaya Pazartesi'nden (14 Agustos) sonra listeye
cevireceginiz paketi iletmek kosuluyla istediginiz paketi
cevirebilirsiniz.

Ceviri calismalarina erken baslarsak erken bitiririz, boylelikle test
etmeye firsatimiz kalir. Ayrica surum notlari, basin aciklamasi vs. gibi
seyelere de vakit ayirabiliriz. O acidan herkesin elini cabuk tutmasi
dileklerimle.