Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?gnome=2Eorg=2Etr_CMS_Hakk=C4=B1ndaki_Toplant?= =?utf-8?b?xLFuxLFuIMOWemV0aQ==?=

Selam,

Joomla taslağı tasarımında bir gelişme var mı?

İyi çalışmalar

On 7/26/06, talat uyarer <uyarertalat gmail com > wrote:
Bu konuda bende yardımcı olabilir. Bi kac kez yapmıslıgım var :)

25.07.2006 tarihinde Fırat KÜÇÜK <firat kucuk org > yazmış:
Onur Can CAKMAK yazmış:
> Selam,
>
> Peki bir joomla template'i hazırlayabilir misiniz? Veya sabit bir
> resim şeklinde hazırlasanız biz kesip kırpıp template yapsak?
>
> İyi çalışmalar

olabilir,
haftasonu geç olmassa ilgileneyim olur mu?

iyi çalışmalar.