Re: Merhaba,

Merhabalar...

Quoting Server Acim <serveracim gmail com>:

> Eðer mümkünse ben önce bu sefer gtranslator ile bir deneme yapmak isterim.
> Bu arada Linux Pardus listesinden takip ettiðim çok hoþ bir tartýþma vardý.
> Üniversite Öðretim Üyeleri'nin WindowZ baðýmlýlýðý. Linux'u anlamayýþý gibi.
> Tartýþmalarda havada uçuþan sözcüklerden yakaladýðým ipuçlarýnda insanlarýn
> yanýlmadýðýný söylemek isterim.

Oncelikle hosgeldiniz grubumuza. Ceviri calismalari hakkinda daha ayrintili
bilgi
almak, ceviriprogramlarini incelemek ve ceviri yapmaya hazir hale gelmek icin
Gnome Turkiye sitemizde yer alan dokumanlari okumaniz baslangic icin faydali
olacaktir:

www.gnome.org.tr

Ardindan test cevirisi ici ufak bir dosyayi Baris Cicek size iletecektir.

Tekrar hosgeldiniz:)

iyi calismalar,
Erhan Ekici