Re: �

Baris Cicek yazmÄÅ:

Ben katilmayi cok isterdim ama Cumartesi gunu zorunlu bir seminere
katilmam gerekiyor o yuzden tam gun doluyum. Aslinda Eymir'de bir Gnome
toplantisi yapmayi da planliyorduk, Istanbul'dan gelecek arkadaslar da
olacakti, fakat organize olamadik.

Eger Pazar aksami aslinda toparlanabilirsek, cok guzel olur diye
dusunuyorum. KDE/Gnome farketmez, ama hazir Ankara'ya gelmisken ve de
ortam buna musaitken toplanmamiz yerinde olur dusuncesindeyim.

Bu arada bir ricam olacak. Nasil calisacaginizi bilemiyorum ama en
azindan Gnome ile alakali duzeltme onerilerini http://bugzilla.gnome.org
uzerinden raporlamanizi rica edecegim. Umarim internet baglantiniz
olur.

Merhaba

Änternet baÄlantÄmÄz varmÄÅ. Ben ne yazÄk ki aynÄ gÃn dÃnmek zorundayÄm.
Ama GNOME ile ilgili bir ÃalÄÅma yapar isek (GNOME ve KDE'yi yarÄ yarÄya
bÃlmeyi planlÄyorum) tÃm hatalarÄ bugzilla.gnome.org'a yÃnlendiririm..

UmarÄm GNOME CVS hesabÄmÄn parolasÄnÄ doÄru hatÄrlÄyorumdur. SÃrekli
cvs update yapÄnca eski parolayÄ unutmak an meselesi :(

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard