Re: Ekran Goruntuleri ile ilgili

Merhabalar...

Quoting GÃrkem Ãetin <gorkem gorkemcetin com>:

> EÄer SAP, GNOME/GTK iÃin Ãzel olarak hazÄrlanmÄÅ ise,
> kanÄmca bu resimler koymakta __hià bir__ sakÄnca yoktu..
> Ama burada pek Ãyle durmuyor, arayÃz Java gÃrÃnÃyor.

Bu konuda Furkan bize dogru bilgi saglayabilir sanirim. Java mi? GTK mi?

> Her ne kadar benim oyum, bir Linux sistem altÄnda SAP
> ÃalÄÅtÄÄÄnÄ gÃrÃmek aÃÄsÄndan bu resimleri gÃstermek olsa
> da, yine de ileride gelebilecek tepkiler nedeniyle
> Ãekimserim. GNOME'un henÃz "iÅe yÃnelik masaÃstÃ"
> olarak algÄlanamamasÄ durumu sÃz konusu. Biz net bir
> Åekilde GNOME'u destekliyoruz, SAP'Ä deÄil. AltÄna bir
> yazÄ yazÄp, SAP ile iliÅkimiz olmadÄÄÄnÄ belirtirsek, acaba
> uygun olur mu?

Soyle bir yol izlenebilir mi? GTK kutuphanesi kullanan ticari (ozgur olmayan)
programlar diye ayri bir bolum olabilir. Burada da bu tur programlarin ekran
goruntusune yer verebiliriz... Benim gorusumde net degil su an .. Ama sonucta
GTK'nin ticari olarak da kabul gormesi gozardi edebilecegimiz bir sey degil.

Liste sakinleri bu konuda ne dusunur?

iyi calismalar,
Erhan Ekici